На сесію запрошені: голова Захарівської районної державної адміністрації Муравенко А.О. та доповідачі, згідно з порядком денним.
Початок засідання – 10.05, завершення – 11.15 (тривалість 1 год. 10 хв.).
Для виконання своїх депутатських обов’язків зареєструвалися в сесійній залі 16 депутатів з 26, в голосуванні взяли участь 16 депутатів.
Результати пофракційного аналізу:
«Солідарність» - 5 депутатів (всього у складі фракції 6 депутатів);
«Батьківщина» - 5 депутатів (всього 6);
«Опозиційний блок» - 3 депутати (всього 5);
«Аграрна партія» - депутати (всього – 3);
депутатська група «Фрунзівщина – наш край» - 2 депутати (всього– 4);
позафракційні – 1 депутат (всього – 2).
До порядку денного сесії було внесено такі питання:
Доповідач: Тодорашко В.Д., заступник начальника управління соціального захисту населення Захарівської районної державної адміністрації..
Доповідач: Трач В.В., начальник фінансового управління Захарівської районної державної адміністрації.
Доповідач: Думитрашко В.А.,голова Захарівської районної ради.
Доповідач: Тодорашко В.Д., заступник начальника управління соціального захисту населення Захарівської районної державної адміністрації.
Доповідач: Ганзій А.М., генеральний директор КНП «Захарівська центральна районна лікарня» Захарівської районної ради Одеської області.
Доповідач: Ганзій А.М., генеральний директор КНП «Захарівська центральна районна лікарня» Захарівської районної ради Одеської області.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
Доповідач: Думитрашко В.А., голова Захарівської районної ради.
Доповідач: Трач В.В., начальник фінансового управління Захарівської районної державної адміністрації.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
Доповідач: Іванов В.М., заступник голови Захарівської районної ради.
15. Про затвердження Плану розвитку Комунального некомерційного підприємства Захарівська центральна районна лікарня» Захарівської районної ради Одеської області.
16. Різне.
Відповідні рішення проголосовано за 15 запропонованими проєктами.
Було внесено зміни до районного бюджету:
До доходної частини бюджету:
- Інші субвенції – 104,744 тис.грн.;
- Субвенція на утримання об’єктів спільного користування – 50,0 тис.грн. (зменшення планових показників);
- Субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 90,0 тис.грн.;
- Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 90,995 тис.грн. ( зменшення планових показників).
До видаткової частини бюджету:
Шляхом перерозподілу коштів планується внести зміни згідно додатку 1.
За рахунок іншої субвенції із районного бюджету Великомихайлівського району планується внести зміни по Затишанському дитячому притулку (придбання продуктів харчування ) - 59,244 тис.грн.;
За рахунок іншої субвенції від сільських та селищних рад планується внести зміни по КНП ”Захарівська ЦРЛ ” ( придбання житла лікарям ) - 85,0 тис.грн.
За рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів із Йосиівської сільської ради планується внести зміни по ФУ Захарівської РДА в сумі – 90,0 тис.грн. (співфінансування на будівництво амбулаторії).
Зміна цільового призначення коштів по наступним установам:
- Фінансове управління Захарівської РДА зміна назви субвенції для співфінансування шкільного автобусу в сумі 200,0 тис.грн. з іншої субвенції на субвенцію з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів;
- КНП ”Захарівський районний центр ПМСД” зменшення планових показників в сумі 18,5 тис.грн. із ”Програми медичних стимулів для медичних працівників Захарівського району на 2016-2022 роки”, та внесення відповідних змін до районної Програми Здоров’я на 2019-2023 роки;
Відділ з питань освіти, культури та молодіжної політики Захарівської РДА Одеської області зменшення планових показників з придбання матеріалів в сумі - 6,051 тис.грн. та збільшення відповідних видатків для співфінансування НУШ, а сааме: на придбання дидактичних матеріалів в сумі - 1,853 тис.грн. та на придбання меблів в сумі – 4,198 тис.грн.